2012年12月10日 星期一

冬菇栗子炆冰豆腐




今次試吓用潮州豆腐乾嚟整冰豆腐。

材料:
冬菇
栗子
潮州豆腐乾
薑片
調味料:
素鮑汁

豆腐乾洗淨後預先一日放上冰格,雪成冰豆腐。第二日解凍後將佢切細件;栗子去衣去殼、洗乾淨,然後用真空煲煲滾水,放栗子落去煲腍,之後瀝乾水備用;冬菇用凍水加糖浸軟,洗淨、去蒂備用。
燒熱油,先爆香薑片,跟住放栗子落鑊炒,加入少少水,用慢火慢慢煮,過 5分鐘後加入冬菇及調味料繼續用慢火炆,當栗子炆到有8 成腍身時,就加埋冰豆腐落去一齊煮。當冰豆腐顏色變深,且醬汁煮成稠身後,就代表 OK 喇!
平時我係用硬豆腐嚟整冰豆腐嘅,不果今次就用潮州豆腐乾,事緣每年大年初一果日,我哋所有親戚都會去伯伯屋企拜年、食飯,但係因為近排伯娘身體唔係咁好,老表 Tony 都唔想佢煮咁多人飯煮得咁辛苦,所以今年專登 order 咗個盆菜,等佢可以唔駛煮飯,輕鬆啲。而表嫂 Polly 就另外準備咗啲冰豆腐,用嚟加落去盆菜度索吓汁,話好好食喎,當然,我唔會知味道如何啦,因為初一食齋嗎。不過我就見佢唔係用腍豆腐或硬豆腐去做冰豆腐,而係用呢隻潮州豆腐乾,佢話見出面食肆都係用呢隻,所以跟住咁買喎。於是今次我都有樣學樣,果然好好多,因為呢隻豆腐乾比較硬身,煮嘅時候兜來兜去都唔會咁易爛,仲有好香嘅五香味 o添!

Source: http://blog.yahoo.com/_EZXYU2MODYMADQBDU3JSDYNTL4/articles/66928/category/%E5%90%84%E5%9C%B0%E8%8F%9C%E5%BC%8F%E7%AF%87

沒有留言:

張貼留言