2012年12月10日 星期一

OK 汁洋蔥豬扒


材料:
急凍巴西枚頭
白洋蔥
紫洋蔥


醃料:


生抽
老抽
紹酒
雞粉
黑椒粉
羅勒 (Basil)


調味料:
OK 汁

豬扒解凍洗淨後用醃料醃好;洋蔥去皮後洗淨、切幼條備用。燒熱油,放豬扒落鑊,先用大火將豬扒煎封,保留肉汁,後轉慢火繼續煎,可加少少水並冚蓋焗一焗,咁樣啲豬扒會易,呢招係通少度偷師學番嘅。豬扒煎熟後先盛起,如果仲有肉汁留喺度的話,就可以直接放洋蔥落鑊炒香,之後加入調味料,兜勻之後就可以將洋蔥連汁一齊舀上豬扒度,咁就完成喇。
OK 汁味道略酸,不過幾醒胃 o架,主要係用番茄醬、海棗醬、蘋果醬、葡萄醬、柑桔粉同檸檬粉嚟做,所以可落多糖調味。
記得之前請 Winnie、Gordon、阿聰、Li Kien同 Danny去我新屋度玩時,我負責整嘢食,當然,梗係要媽咪幫吓手啦!因為當時我仲有媽咪可以依賴嘛。咁我就跟媽咪一齊去街市買材料,其中一樣就係豬扒喇,佢教我要買枚頭豬扒,因為比較腍,即使煮過 "龍" 都唔會太韌太嚡,所以我今次都記得買枚頭嚟整。由於今次係我第一次煎豬扒,所以唔係好識控制火路,有啲比較薄身嘅就煎得較為過火,但食落口果然真係無咁嚡喎!

沒有留言:

張貼留言